sobota 18. října 2014

MŮJ PRVNÍ GIF :o)

Vždycky jsem přemýšlela nad tím, jak vyrobit vlastní gif, ale nikdy jsem nenašla čas se do toho pustit. Dnes mne to znovu napadlo a rozhodla jsem se, že to konečně opravdu vyzkouším, naštěstí pomohl starý dobrý strýček Google a dotaz "how to create gif in mac os". Po prostudování výsledků jsem si stáhla zdarma program GIFun. GIFun je neskutečně jednoduchý, stačí ručně přetáhnout fotky, nastavit dobu trvání zobrazení každého snímku a nakonec upravit smyčku a je hotovo. Jelikož nejsem až takový počítačový expert, byla jsem po uložení trochu nervózní, protože gif se uložil rozložený na jednotlivé snímky, ale stačilo konzultovat to opět se strýčkem Googlem a za krátko jsem v jedné diskuzi odhalila, že gif se rozběhne až po zobrazení v prohlížeči ... no to je přeci jasné, to ví každý  :)

A tady je můj první gif z dnešního dopoledního kreslení .... aneb kudy vede cesta od rychlé kresby tužkou k barevnému obrázku

Žádné komentáře:

Okomentovat